Bestille

Ordremasterproces:

Du forespørger om det produkt, du har købt - "Mall personale forespørg -" Personalet informerer dig om den endelige salgspris - "Kundeservice informerer dig om at bekræfte ordre -" Du bekræfter ordren (eller annullerer ordren) - "Arranger købsordren -" Bestillingsprocessen slutter .
Bestillingstrin forklaret:
1. Vælg produkter. Når mængden du køber overstiger vores beholdning, tilføjes varen automatisk til indkøbskurven under typen "Ordre".
2. Når du har afgivet ordren, skal du vente på YY-IC.COM personale til at lave et tilbud.
3. YY-IC.COM indkøbspersonale vil bekræfte vores seneste lagermængde og lav et tilbud for at bestemme varens indkøbspris.
4. Baseret på anskaffelseskostprisen, eksisterende varelager antal, og din ordremængde, vil systemet automatisk beregne det endelige salg pris.
Den endelige salgspris kan afvige fra prisen når du afgiver ordren, og prisen kan stige eller falde.
Fordi prisen er beregnet udelukkende baseret på faktisk markedsprisændringer er vores prismekanisme mere rettidig og gennemsigtig.
5. Efter den endelige salgspris er bestemt, YY-IC.COM kundeservicemedarbejdere vil kontakte dig for at informere dig om den endelige salgspris og leveringsdato.
6. Du kan vælge at annullere eller bekræfte rækkefølge.
7. Efter bekræftelse af betalingsordren, vil YY-IC.COM personale arrangere køb og køb.
8. Varerne sendes ud og bestillingsprocessen er afsluttet.

Hvad er YY-IC.com?

YY-IC.com tilhører YYIC International Co., Limited. YY-IC.com hvor du hurtigt kan finde elektroniske komponenter. Siden lanceringen i 2008 har vi haft elektroniske komponenter beholdning, Det samlede lager, der har en værdi på mere end 460 000 varer, er hentet fra elektroniske komponenter fabrikanter og deres autoriserede agent. Alle disse produkter er tilgængelige for øjeblikkelig opfyldelse. Alle dele er garanti 100% ny original med perfekte funktioner.

Hvor er YIC International baseret?

Vi er et team af mere end 28 fagfolk baseret på lokationer i Kina. YYIC Siden 2008. Vi mener: Kvalitet er vores sjæl. Hvad er dine stærke linjekort?

Hvordan bruger jeg dit delesøgningsværktøj?

Vi har gjort det hurtigt og nemt at søge i vores beholdning fra hvor som helst på vores side. På enhver af de bedste YY-IC.com webside, Indtast blot dit varenummer og klik på "Søg". Du vil få et sæt resultater, lokaliser den del, du leder efter. Så kan du indsende en anmodning om tilbud eller RFQ online, vores YIC-vilkårs salgsmedarbejder vil kontakte dig snarest med pris og levering via e-mail.

Hvad er dine stærke linjekort?

Vi er specielle for IC-chips & IGBT Modules Electronic Components Distributor.
IC'er distributionsmærker: VISHAY/IR, NXP, ON, INFINEON, ST, NS, MICROSEMI , XILINX, Analog Devices, ALTERA, TI, LATTICE, Broadcom, MAXIM, ATMEL, LINEAR, CYPRESS, FAIRCHILD, TOSHIBA, ACTEL, INTERSIL, AVAGO, PMC og Mere.
IGBT'er/FET'er Moduler: SEMICRON, EUPEC, INFINEON, MITSUBISHI, FUJI, POWEREX, IXYS, IR, ASTEC og mere.

Hvordan at afgive en ordre?

Af indsende RFQ/Citat fra hjemmesiden ved at udfylde formularen med din forespørgselsliste og kontakt oplysninger, eller send en e-mail med anmodning om anmodning til [email protected] , vores salg vil kontakte dig via e-mail med tilbud til dig, efter din genbekræftelse af tilbud eller ordre er godkendt, Send venligst den godkendte ordre eller bekræft nyheder til vores salg med leveringsoplysninger, vores salgsbetingelser vil sende Proforma-fakturaen med vores bankoplysninger til dig. Husk at angive nøjagtigt varenummer, påkrævet mængde og producent.

Der er der ingen pris på produktsiden – Hvad gør jeg?

Du kan sende RFQ/Citat (URL: https://www.yy-ic.com/article/contact-us ) Spørg online eller ring til os eller send os en e-mail på [email protected] til tjek pris og lageroplysninger igen. Vi tilbyder vores tilbud til dig snarest og efter din bekræftelse ordre, sender vi vores proformafaktura, så du kan foretage betalingen.

Hvad er forsendelse måde kan understøtte?

Vi sendes til hele verden ved hjælp af internationale kurerer som DHL, FedEx, UPS, TNT og EMS eller HongKong-post. Normalt vil vi brug DHL/FedEx. Vi kan også bruge kundens fragtkonto. Standard leveringstid er 1-4 hverdage (sædvanligt 2-3 dage) afhængig af destination. Andre forsendelsesmetoder kan diskuteres. Vi stræber efter at imødekomme enhver kundes behov.
Mere detail: URL:www.yy-ic.com/article/delivery-information

Hvad er betalingsmetoder tilbyder du?

Vi acceptere bankoverførsel forud for nye kunders første ordre. Betalingsmetoder: Bankoverførsel / Telegrafisk overførsel (T/T) til vores HSBC-konto, Western Union, PayPal (kreditkort). Vi accepterer anden betalingsmåde for speciel kunde. Nettoperiode kun for langsigtet samarbejdskunde. Om bankgebyrer: Bankoverførselsgebyrer USD15,00 til USD30,00, HK HSBC til HK HSBC, behøver ingen gebyrer. Bemærk venligst, at vi accepterer betaling i USD og EURO, GBP, HKD.
Mere detail: URL: www.yy-ic.com/article/payment-information

Kan Jeg får nettovilkår?

Vi har et stort antal kunder lige fra løbende gentagne kunder til engangskøbere. Net Vilkår kan være udvidet til gentagne kunder efter vellykket betalingshistorik hos os.

Hvad er garantien på de dele du sælger?

Vi garanterer kvaliteten i 60 dage eller længere, siden delene blev afsendt. Alle vores dele kommer med vores egne Overensstemmelsescertifikat, der garanterer, at delene opfylder alle fabrikantens specifikationer. Alle dele vil inspiceres og sikre 100% ny original del før forsendelse. Hvis de dele, du modtager, ikke opfylder formularen, producentens pasform og funktionsspecifikationer, udskifter vi delene eller refunderer dine penge. Vores politik er: Hvis delene afvises ved indgående eftersyn af ikke-funktionelle årsager, du skal kontakte os inden for 15. hverdage for at anmode om en RMA. Hvis du har fejl eller problemer med delene under produktionen, installation eller test, kontakt os venligst : [email protected]

Kan Jeg opretter en ny konto på hjemmesiden?

Du kan oprette og bruge "Min konto" til at registrere eller logge på og øverst på hjemmesiden. Der finder du din forespørgselsliste og rediger dine kontaktoplysninger og leveringsoplysninger.
For tilbuddet, sender vi via e-mail til dig, så du kan få flere detaljerede oplysninger. eller e-mail os [email protected]

Hvad er din arbejdstid?

Vores kontortid er man. til og med fre. AM9:30---PM11:30 Lør. AM10:00---17:00 (Kina Standard Tid )

Tak du din støtte. Hvis der er flere spørgsmål eller forespørgsler, så send os en e-mail. Vores e-mailadresse: [email protected]